ticka på, ticka på

Varför måste tiden gå så sakta? Känns som att det går fem miljoner sekunder på en minut. Men snart ska jag gå hem, eller åka hem, till Stockholm. Konstigt att säga hem, fast det är ju det snart. Ska iallafall stressa mig till station efter jobbet för att ta tåget. Eller efter och efter, får gå en kvart tidigare om jag ska hinna. Ska bli trevligt med en liten Stockholmsvistelse iallafall.


Lunchade ute i solen med Henke förut, shit vad varmt. Och en annan sitter på kontor 08-16.30 varje dag, härligt. Snygg solbränna jag får, eller inte. Jag blir bara blekare och blekare, medans alla andra blir brunare. Härligt det! Blir skönt med lite ledighet nu, har ju faktist inte varit ledig sedan förr förra helgen! Heja.


Ha en fin eftermiddag,
Love


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0