Sambos

Jag och Vic blir sambos snart. Ska till Stockholm nästa helg och skriva kontrakt. Sen är det inflytt 1/8. Men jag vågar inte slappna av helt förns jag har nycklarna i min hand. Det är ju trots allt andra hand, och man vet ju aldrig. Men det ser ut som att det mesta har löst sig nu. Jobbet är fixat också, bara startdatumet som är oklart. Slutar ju på Löfbergs den 8/8, sen är bara frågan om jag får semester eller inte innan jag startar mitt nya jobb, återstår att se. Hoppas på det!

Det är iallafall en glad Emelie som kryper ner i sängen ikväll,



Love

Kommentarer
Postat av: Michaela

kul gummsaaan :D !! kommer ja o hælsar på dig ! :D

Puss

2008-07-17 @ 14:55:47
URL: http://citrondoft.blogg.se/
Postat av: Malin

MEN va kul:D Det var på tiden;) Haha! Säg till när det blir "inflyttningsfest"! ;D Vad är det för lägenhet? Stor en? PUSS

2008-07-17 @ 23:27:10
URL: http://l0mina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0