Powerwalk i hettan

Värmen jag har efterfrågat har minsann infunnit sig. Har precis kommit hem efter en timmes powerwalk med Smilla. Undrar vem som är mest trött, - hon eller jag? Snacka om varmt. Ändå hade jag bara shorts och linne på mig. Ska nog ta mig ett dopp i Moa & Fannys pool där ute på gården. Har ju några timmar tillgodo innan jag börjar jobba. 14-22 passet är rätt skönt faktiskt. Då hinner man slappa lite i solstolen innan man måste åka. Men å andra sidan börjar man för tidigt för att man ska hinna göra nåt vettigt. Yeye, har inte så mycket för mig här i Kristinehamn ändå, så mig passar det perfekt! Synd bara att jag och mamsen jobbar om varandra, blir inte mycket man ser henne.


Nu ska jag ta mig en kopp kaffe och sätta mig på altanen.
Vi ses,
Love


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0