Kontraktskrivning

Måndag igen då = en ny jobbvecka. Denna vecka kan jag iallafall se fram emot helgen, eftersom jag är ledig. (jobbade hela denna helg) Ska åka till Stockholm, och förmodligen spana in nya lyan. Känns sjukt skönt att allt löst sig nu iallafall. Blev även ändrade planer, till vår fördel dessutom. Killen vi ska hyra av ville skriva kontrakt idag istället för på söndag, vilket innebär att vi får nycklarna IDAG! Hur det blir med inflyttsdatum osv, om det blir ändrat vet vi inte än, möjligt att vi får den från och med idag istället för 1:e augusti. Iofs spelar det mig inte så stor roll eftersom jag ändå slutar jobbet 8:e, men ändå. Kan vara skönt att sova i sin nya säng i Stockholm nästa helg när jag ska dit och hälsa på! :)


Har inte så mycket annat roligt att dela med mig utav. Som sagt, jobbade ju 11.30 - 22 hela helgen. Så igår var det bara att packa ihop sig och åka hem till Karlstad, för att sedan pallra sig iväg till jobbet idag. Känner mig rätt mör i kroppen faktiskt. Ska nog bara ta det lugnt idag, ta mig en tur till Bergvik kanske? Har lånat mamsens bil eftersom hon är på Gotland, så då slipper jag krångla med buss ut, (vilket innebär att jag kanske för en gångs skull kommer dit!).

Ska springa iväg till banken på lunchen och sätta in pengar till Vickan, till depositionen. Det är inte billigt inte, det ska gudarna veta!
Sen ska jag nog unna mig en sallad från MaChé, dom är grymt goda där! Kyckligen är marinerad och grillad, räkorna är handskalade. Riktigt gott iallafall. Fast man vet ju aldrig med banken, det kan ta dig det...


yeye, 25 minutes left. Hörs sen!
Love


Kommentarer
Postat av: Malin

Det låter ju som en drömlägenhet! Vad glad jag är för er skull! :) Jo jag fick en släng av sjukdom vid sämsta möjliga tillfälle, men nu är det lugnt igen! Jag tänkte att jag skulle ringa vuxenskolan idag och ansöka om en utbildning, men så har de stängt under hela veckan! Min vanliga otur! Allt är bra med dig annars hoppas jag? :)

PUSS

2008-07-21 @ 12:56:32
URL: http://l0mina.blogg.se/
Postat av: Michaela

saknar dig gumman! :)

2008-07-21 @ 12:57:31
URL: http://citrondoft.blogg.se/
Postat av: Malin

Det stämmer, bara ett projekt som sagt. jag tänkte bli undersköterska.. Läsa upp lite ämnen och så läsa undersköterskeutbildningen. Jag vill bli nåt där jag faktiskt kan få jobb efteråt känner jag! Vad ska du jobba med i Stockholm sen föresten?:) Puss

2008-07-21 @ 16:46:42
URL: http://l0mina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0