Kidnapparen gripen!

Mänskligheten glimrade ändå till lite idag när jag läste på aftonbladet att lilla Alicia, 6 är återfunnen. Äntligen efter 1 år, då hon kidnappades av sin far och fördes bort till Kambodja. Minns att jag läste om detta då hon försvann, och sen har man följt det lite lätt i media. Läst en artikel om det och tänkt att det är hemskt, funderat över om dom någonsin kommer finna henne i livet. Någonstans i bakhuvudet ligger ju ändå vetskapen om att man oftast inte gör det efter så lång tid. Men tack och lov, jag hade fel. Är det inte underbart när sådant här händer!?


Sitter på jobbet och diggar till Lady GaGa - just dance.
Nrj gör ändå mina dagar nu denna vecka när det är så lugnt.

Imorgon åker jag till Stockholm med första grejerna. Mest kläder och skor blir det denna gång. Känns otroligt skönt att jag har en nyrenoverad lägenhet som står och väntar på mig. Och Vickan då såklart, för vi blir ju sambos. Håller på att planera det officiella datumet för vår inflyttningsfest. Någon som är sugen? ;)



Love


Kommentarer
Postat av: Michaela

JAAAAG :D !

2008-07-24 @ 11:37:06
URL: http://citrondoft.blogg.se/
Postat av: Malin

Ja men så känner jag också, nu vill jag verkligen göra nåt som tar mig framåt! :) Hur blir det med Henrik då? Om man får fråga liksom.. fast det kanske inte är ett ämne att diskutera över bloggen;) Ska vi ta en fika i veckan kanske? Ja det blir nog lite hamnfestival i helgen tror jag:) Själv då? Puss puss

2008-07-24 @ 18:48:55
URL: http://l0mina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0