Hamnfestivalen

Igår slutade jag som sagt tidigt, så jag lade mig ute och solade lite, sedan gick jag hem och duschade. Tvättade lite och gjorde mig iordning för en öl med Soffan. Kilade ner till hamnen och avnjöt två kalla tillsammans. Micke och hans kompis kom förbi och höll oss sälsis en sväng. Sen var det raka vägen hem för att lägga sig i en tok varm lägenhet. Brukar ligga på soffan under fläkten, för jag får verkligen panik av värmen! Dock hade Henrik intagit den platsen och vägrade flytta på sig, full och dum. Aja, drog iallafall med mig madrassen från sängen och lade mig på golvet bredvid soffan, i kanske en timme - tills jag insåg att jag fick jäkligt ont i ryggen. Så jag flyttade mig till sängen igen.


Hände en rätt rolig grej på jobbet igår. Måste ge lite cred till en modig kille faktiskt, som klev in på Löfbergs bara för att ge mig hans nummer. Satt nämligen bredvid en trevlig Karlstadskille på vägen hem ifrån Stockholm i söndags. Vi snackade och hade allmänt trevligt. Inget mer än så, jag menar jag har ju pojkvän och så satt det var inget sånt alls. När tåget rullade in på perrongen sa vi hejdå. Sen kommer han som sagt in på mitt jobb två dagar senare och lämnar sitt nummer. - Modigt tycker jag! Och nej, jag har inte hört av mig.

Nu slutar jag snart, 20 minuter kvar. Då ska jag kila ner på stan, ska på synundersökning klockan 17.20. Kanske man kan få börja se skyltarna längs väggrenen nu när man kör bil? Vore helt OK.


Love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0