En smörgås, tack

Känns som att det kommer bli en lååång dag på jobbet idag. Är ganska sliten faktiskt! Skulle egentligen bara vara med på förfesten, men ni vet hur det kan bli? Efter ett par glas slutade det med att jag hängde med ut iallafall. Det var jätte trevligt, men jag valde ändå att avvika vid ett snåret. Henrik kom och hämtade mig, och vi åkte till Statoil för att köpa korv (förebyggande för att slippa bakfylla). Vet inte om det kanske hjälpte lite? Nu sitter jag iallafall och väntar på mina kollegor, dom kommer snart med en smörgås till mig. Det blir bra det, var inte riktigt på frukosthumör imorse om man säger så.


Efter jobbet kommer mamma och hämtar upp mig på jobbet. Ska hem till Kristinehamn, och det passade ju så bra eftersom dom har varit och lämnat Smillisen hos mormor och morfar, så dom åker förbi Karlstad på vägen hem. Tråkigt att hon inte är hemma nu när jag ska hem och hälsa på (eller snarare jobba). Skönt i vilket fall att jag slipper "krångla" med bussåkande osv. - Och jaaa, idag skulle det känts mycket krångligt faktiskt.


Kul iallafall att träffa mina nära och kära igår kväll.


Love


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0