Back to work

Då var mina två dagar av ledighet över - back to work again.
Stockholmsvistelsen var trevlig, inte minst för att jag fick umgås lite med min Vic. Gick dessutom strålande på jobbmötet, så nu hänger det i princip bara på lägenhet, som jag hoppas och tror löser sig snart. Fick några timmar tillgodo efter mötet så jag passade på att unna mig lite mer shopping. Ett par skor till, en klänning och en t-shirt som jag tror kommer göra sig jättebra till min höga svarta kjol. Letade också förbrilt efter ett par sandaler till mammi, men dom fanns ingenstans, tråkigt. Så hon fick ett läppglans av mig som tröst ;)


Nu är jag iallafall hemma i Kristinehamn igen, och idag vankas jobb. Precis som resten av veckan, samt helgen. På måndag infinner jag mig på Löfbergs Lila, där jag ska avverka 5 veckor.


Ska ut med Smilla en sväng innan jag sticker,
Ha en fin dag.
Tjohej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0