Aldrig mera pizza!

Har bestämt mig för att inte äta pizza mer. Jag tror inte att min kropp tål det längre helt enkelt. Måste vara någon kombination i det som gör att min kropp säger ifrån. Tredje gången igår som jag fick en sådan smärta i magen ca en timme efter att jag ätit det. Första gången var i våras någon gång när jag och Henrik hade beställt hem pizza. Det kändes som att luften gick ur mig och jag fick väldiga smärtor i magen och uppåt. Kunde inte sova på hela natten - sen släppte det framåt 05 på morgonen. Andra gången var kanske två månader senare när jag var på besök hos Vickan i Stockholm, samma sak då. Inte riktigt lika illa den gången dock.
Sen igår, ytterligare ca 2 månader senare gör jag tabben igen - äter pizza. Tänkte att det måste ju gå bra, men icke. Jag mådde så sjukt dåligt efteråt. Det kryper sig på sådär 1-2 timmar efter, och jag fattar inte vad det beror på. Det känns som att man ska tuppa av utav smärtan, jätte konstig känsla. Så nu blir det inte någon mer pizza för min del. Kan väl knappast vara en slump att jag, dom tre senaste gångerna jag ätit pizza mått lika dåligt? Det har inte ens varit samma pizzerior utan 3 olika. Usch!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0