Tjejfest

Gårdagen var ganska lugn. Sökte massa jobb, sedan strosade jag runt på stan med Kristin. Sedan åkte vi och grabbarna till Maxi och handlade mat. Potatisgratäng, fläskfilé och rödvinssås stod på menyn. Åkte hem Kristin och Thomas för att fixa maten. Och så tittade vi lite på Let's dance också. Man kan ju inte låta bli att titta på de där programmen. Runt midnatt knatade vi hem till oss.

Idag är det lördag. Jag gillar lördagar! Ikväll har jag kört ut Henrik eftersom jag ska ha lite fest här hemma ikväll med girlsen, det ska bli trevligt. As usual! Tidigare idag var jag och Henrik på stan och käkade mat med hans mamma, gav henne en lite försenad julklapp osv. Men nu sitter jag här och försöker hitta lite bra musik att ladda hem. Ingen fest utan musik, right? Yeye, dax att slänga sig i duschen kanske.

Uppdate tomorrow.

Love Ems

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0