Mätt i magen

Ohåjaja. Nu är jag mätt och belåten. Lagade lite efter eget huvud. Pasta med kycklingsås (spenat, majs, paprika, vitlök, creme fraise, cashewnötter och så kryddor förstås) Det var gott. Provsmakade dock lite för mycket innan maten var klar, så jag var väl sådär hungrig när det var dax att hälla upp på tallriken. Men jag klagar inte, nu har jag ju matlåda tills imorgon, och kanske till och med övermorgon. Får väl se hur sugen jag är på en skala då!

Idag skrev jag en jobbansökan, sedan tog jag mig en sväng om på stan med Mallan. Köpte lite nya ljus som jag ska mysa med här ikväll. Sedan ramlade vi in på Waynes för en kaffepaus. Eller för min del blev det föresten lite varm choklad, var evigheter sedan jag drack det. Ett år sedan iallafall, minst. Det var mys iallafall. Satt där och tjatade ett tag, sedan tog vi en tur på stan till. Kikade in på Teliabutiken och utbytte några fraser med Björne och lämnade över ett brev ifrån Henrik. Sedan blev det hemgång! Känner mig lite trött såhär efter maten, men jag misstänker att jag kommer sova lite halvtaskigt inatt om jag tar mig en tupplur nu. Blir lätt så när man sover middag sent. Får hålla ut några timmar tills det är dax att sova på riktigt. Tråkigt att vara hemma själv såhär på kvällen tycker jag, Henrik är ju i Sundsvall och jobbar, så jag blir ensam hela veckan. Kanske får det bli en tripp hem till mammi.



Vic skickade över lite nyårsbilder förut, snyyyyygt.
1. Henrik, jag, Patrik
2. Jag & Vicky
3. Jag, Patrik, Vicky


Fick även ett och annat hett kort ifrån juldagen. Herre!





Nu är det tajm för en kopp kaffe. Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0