I love REA

Jag gjorde det igen, igår kväll. Det var dax att gå och lägga sig, höll på att tvätta av mig sminket. Lyckades svepa med handen över ena örat, ploppen till örhänget glider av i all hast och poff så slår örhänget emot handfatet och försvinner ner i avloppet. Nu var det visserligen inga dyra saker, men när det var andra örhänget på mindre än en vecka som trillade ner där blir man lite frustrerad! Sist skulle jag ta ut nagellacket ur badrumsskåpet och så slant ett annat örhänge ner. Typiskt! Men tacka vet jag rean. Hade ändå ett ärende på stan, så jag svängde förbi Glitter för att köpa mig ett par nya, vanliga vita pärlörhängen. Gick ut ifrån butiken med tre par nya, och hade endast betalat 79 kr. För några veckor sedan hittade jag dessutom ett par skor för 150 kr, helt okej!

                                           

Tänkte att jag skulle beställa framkallning på lite kort så att jag kan börja dola med mitt fotoalbum som jag köpte för ganska länge sedan nu. Någon som har tips på någon bra internetsida där man kan beställa till shysst pris?
Det är väl inte så svårt att hitta kanske. Men desto smidigare om någon annan gör det åt mig. Jaja, nu ska jag fixa lite kaffe och läsa tidningen. Senare ska jag nog träffa Kristy. :)

... Saknar min Henrik när han är borta ♥

image41


Ciaaoo
Love Ems

Kommentarer
Postat av: Michan

Fuji's hemsida, beställde 50 bilder därifrån för endast porto 29 kronor i förrgår och det blev bra bilder:P DU ja tänkte att du kanske kunde ringa mig, måste veta hur du gör med norge, har inte ditt nummer, då ja tappat min mobil! :P Puss

2008-01-09 @ 13:19:23
URL: http://www.citrondoft.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0