För sveda och värk

Min mormor är söt, det är hon! Idag fick jag 1000 kr av henne insatt på kontot för att hon tycker så synd om mig. Det tycker jag är mycket gulligt av henne. Tack mormor, och morfar också såklart. Ni är gulliga!

                                            

Tiden går snabbt, det är tisdag idag. Kändes nyss som helg. Vicky var här och hälsade på, alltid lika trevligt. Synd att tiden springer ifrån en när man har roligt bara. Helgen var faktiskt tipp topp. Fredagen spenderade jag med Vic, strosade på stan, fikade osv. Sedan blev det mongoliskt och film med Henrik. Lördagen bjöd på tjejmiddag och sedan utgång, himla trevligt det också. Kvällen bjöd minst sagt på minnesvärda ting, men ingenting jag tänker skriva ut här. :)

Ikväll blir det filmkväll med Kristin, och imorgon ska jag träffa Jennie. Men just nu ska jag laga mat, så ha en fin dag! Love

image43

Smillan däckade hos Henriks efter en lååång dag med utomhus aktiviteter med emsan, sweet

Ciao.






Kommentarer
Postat av: Malinskan

Hade ni kul på Nöjes?:) Vi måste se till att ses snart Emsan!! PUSS

2008-01-29 @ 18:58:33
URL: http://l0mina.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0