Dålig uppdatering

Sista veckan har jag verkligen varit dålig på att uppdatera bloggen. Det går i perioder, ibland orkar/vill man skriva hur mycket som helst, ibland orkar man inte alls. Sista veckan har jag inte orkat alls, eller orkat och orkat, har inte blivit så bara.

I helgen tog jag det iallafall ganska lugnt. Fredagen tillbringade jag hemma hos Kristin, med Kristin. Vi lagade mat och myste framför tvn. Kollade på en film, som jag dock inte kommer ihåg namnet på, men den var helt okej. En actionfilm med massa pangpang där hjälten överlevde såklart. As usual! Lördagen var också lugn. Tillbringade dagen i blåställ då vi hjälpte Thomas och Nicke att måla om deras garage. På kvällen tog jag och Henrik det lugnt hemma med lite mat och film. Söndagen bjöd på ett IKEA besök och massa lugn. Händelserik helg va? Oh ja, oh ja.

Idag var jag och mamsen och tränade. Det var skönt! Måste verkligen komma igång med det ordentligt! Känns att hela kroppen mår bättre av det. Dock fasar jag lite för träningsvärken jag kommer ha imorgon. Men det ska ju kännas att man ansträngt sig.



Nu kallar visst sängen och John Blund, men jag återkommer mer lite mer intressant fakta!
Love


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0