Bio, spa, pulkautflykt

Har inte uppdaterat på några dagar nu märker jag. I fredags var det ju biotajm. Såg Arn (jag, Henrik, mamma, Perra) och den var faktiskt bra! Efter bion blev det Harrys där vi tog några öl. Det var en mycket trevligt kväll vill jag lova. När den äldre generationen (sorry, jag menade förstås den mognare generationen) begav sig hemåt kom Kristin och gänget. Blev en engelsktalade kväll då en av kvällens gängmedlemmar var på besök ifrån New York. Dansades massor, och när kvällen bar mot sitt slut mötte jag upp Henrik och gick hem.

Dagen efter var det dax för mig och Henrik att göra ett spabesök. Grymt mysigt ställe! Vi njöt i bubbelpoolen vill jag lova. Hade hela stället för oss själva i två timmar. Och när vi skulle åka hem vad det helt plötsligt helt kritvitt överallt. Bilen var totaltäckt av vita flingor, och skogen lystes upp av det vita täcket. Otroligt fint! Efter en slapp dag fortsatte vi slappandet hemma i TV soffan. Dagen innan jul tyckte Henrik att vi skulle spela bingolotto när det var uppesittarkväll och allt. Jag gav med mig och självklart lyckades vi vinna en ny lott - typiskt (skulle ju varit en solresa!), men det var ju bara att spela i lördags igen det. Dock somnade Henrik i soffan så det slutade med att det var jag som satt där och spelade. Tack för den din buse! :)

image32


Väl utvilade dagen efter åkte vi på en pulkautflykt med Thomas och Kristin. Hade köpt med oss en engångsgrill, korv och bröd, allt för en lyckad utflykt. Pojkarna visste minsann en jättebra backe ute i skogen någonstans, så dit bar det iväg. Kruxet var ju bara att det var oplogad väg så när vi skulle åka hem körde vi självklart fast. Vilken tur att Thomas hade spade i bilen så att vi kunde börja skotta. Dock gick det sådär. Slutade med att jag, Kristin och Henrik fick stå bak på bilen för att få tyngd på bakhjulen. Så åkte vi en liten stund tills vi till slut kom ut på vägen igen - hualigen vilken dag. Bjuder på lite bilder.




Yes, det var en händelserik dag.
På kvällen sen var det middag hos Henriks far. Lite sen julklappsutdelning. Jag fick en hel del fina saker, Tack!
Have a nice day! Love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0