Behandling

Imorgon ska jag till sjukhuset igen. Ska träffa reumatologen, och sedan en sköterska. Ska nämligen börja en behandlig för min ledsjukdom imorgon. Mamma har tagit ledigt från jobbet för att följa med mig. Sött tycker jag! Kan nog behövas en lugnande moder när jag ska lära mig att ta sprutor på mig själv. JAG, Emelie Sofia Elisabeth Carlsson ska ta sprutor på mig själv ja. Vet att jag är löjlig, men jag kan inte hjälpa att jag efter alla dessa provtagningar och sprutor jag varit med om sista tiden fortfarande är spruträdd. Det gör ju inte ont, det vet jag. Hur som helst, bara det har positiv effekt så är jag nöjd. Och det ska det bannemig ha när medicinen kostar 1800 spänn! Herre min gud. Tur att man kommer upp i högkostnad så att man får gratis resten av året iallafall. Ska minsann plocka ut allt och lite till innan året är slut.

Men nu är det nog dax för mig att dyka ner i sängen. Känns mycket lockande faktiskt!
Sov gott, Love




Kommentarer
Postat av: Lia Florenz

Hejsan! Vill du ha en ny header?
Var då med och tävla i min blogg, det enda du behöver
göra är att lämna en kommentar här; florennz.blogg.se/1201015894__22...januari_08.html#comment

Lycka till!

2008-01-22 @ 22:49:01
URL: http://FLORENNZ.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0