2oo8

Så har vi ett helt nytt år framför oss, med nya löften och bättre tider, det är väl så det ska vara. En början på något nytt, självklart, men frågan är vad som blir nytt och inte. Svårt att veta det när det bara har gått 3 dagar hittills. Hur som helst, nyår bjöd på god mat och gott sällskap. Vi hade faktiskt riktigt trevligt hemma hos Thomas och Kristin. Först lite såkallad parmiddag bestående av 8 personer (dvs 4 par). Efter det ramlade det inte lite mer folk, och festen kunde börja! Vid tolvslaget skålades det med champagne, och min kära pojkvän brände såklart av ett parti med fyrverkerier. Allt i sin ordning med andra ord. Väl hemma strax före 4 somnade jag gott. Dagen efter bjöd på mycket vilande, sedan kom Thomas och hämtade Henrik, och släppte av Kristin. Alltid skönt med lite girltalk :)

Idag steg jag upp klockan 08.00, åt frukost och tog mig en promenad till sjukhuset. Eftersom jag aldrig lär mig hur lång tid det tar att gå dit var jag framme hela 45 minuter för tidigt. Vilken tur att läkaren hade bråttom, så hon var överlycklig att jag var där före utsatt tid. Blev insläppt 35 min tidigare. Är inte det otroligt för att vara sjukhus? Man brukar snarare få vänta 35 minuter för länge. Jag var nöjd iallafall. Idag ska jag ta tag i lite nödvändigheter som måste göras. Aldrig kul, men desto roligare när det är över. Och imorgon kommer förhoppningsvis mamma och Perra hit till Karlstad för att utnyttja biobiljetterna de fick i julklapp av oss, med oss. Vi tänkte se Arn, hoppas att den är bra.

over and out
Love ems

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0