Uppe med tuppen

Imorse ringde klockan vid 05.45. Vi klev upp, fixade iordning tvättkorgen och masade oss ner till tvättstugan. Alltid lika kul att ha tvätten mellan 06 och 10. Men nu är det färdig tvättat och då känns det skönt. Återstår bara att para ihop strumpor, det roligaste momentet. Måste börja köpa strumpor med mönster, jag blir galen på alla svarta strumpor!

Även denna helg har varit mycket bra. Fredagen bjöd på matlagning och mys med Jennie. Satt och snackade och hade allmänt trevligt. På lördagen tog jag det bara lugnt, sedan kom Jennie förbi efter jobbet. Vi hängde ett par timmar och sedan slängde jag mig i duschen och stressade bort till Nicke för att förfesta. Sedan blev det utgång.
Igår var jag och Henrik slappast i världen tror jag. Men det får man vara på söndagar, right? Och i veckan jobbar han i Värmland så jag får se honom varje dag! yey, det tycker jag om.


Nu ska jag fixa till mig lite, måla naglarna och fördriva tiden till klockan ett, för då ska jag på möte.
Kanske bjuder på några rader lite senare idag, who knows.

Love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0