Stockholm?

Vilket deprimerande väder - fy katten.

Vaknade upp i Kristinehamn imorse. Tillsammans med mamsen, Moa, Fanny och Smilla åkte jag till Karlstad. Svängde förbi Bergvik där jag hade ett ärende. Sedan åkte jag och Smillan hem till mig medan dom andra kollade ut glasögon på stan åt Moa. När de till slut hittat ett par som fröken ville ha kom dom hit och fikade. Satt här och pratade och åt smörgås (samt vaniljmunk), och nu har dom precis åkt hem. Då var man själv igen då! Ska ta mig i kragen och plugga teori idag. Måste få det där förbaskade körkoret som jag borde tagit för längesen. Motivation tack!? Måste fixa det innan jag gör nåt annat känns det som. Funderar nämligen att fly min kos till Stockholm. (Henrik? Han ska nog inte med, distansförhållande isåfall, svar ja). Men som sagt, vill ha körkort innan. Blir så mycket svårare att ta det där känns det som.

Jaja, nu har jag delat med mig av mina tankar tillräckligt för den här gången.
Tjohej!
Love ems

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0