Skitväder

Gillar inte det här slaskvädret som dragit över oss. Om snön ändå omvandlas till blöta när det når marken kan det lika gärna kvitta tycker jag. Usch!
Igår var mamsen och jag och tränade, det var skönt. Jag har träningsvärk! Fast det gör inget, för det är lite härligt på ett ont sätt eller vad man ska säga.

Idag är det fredag, jag älskar fredagar! Trodde dock att Henrik skulle komma hem ikväll/natt men så blev det inte utan han kommer hem imorgon. Lite tråkigt! Desto roligare är att Jennie kommer hit ikväll. Matlagning och mys blir det.


Saknar Vic, känns inte helt rätt att vi bor så långt ifrån varandra. (Det ska inte kännas rätt heller!)


Har inte så mycket att säga just nu.
Ta det lugnt i fredagsnatten!
Love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0