Nöjes

Oh, seg är ordet som beskrivit mig under denna söndag iallafall. Men det var kul igår, det ska gudarna veta, riktigt kul. Vic kom hit, vi gjorde oss iordning, gick till Martin. Lite segstartat med tanke på fredagen, men vi kom igång snabbt. Framåt 12 begav vi oss till nöjes. Ingen kö alls, lycka! Tur att det var desto mer folk innanför portarna. Kvällen var minst sagt lyckad, riktigt shysst kväll.

Idag lunchade jag med mamsen och Hille. Dom är i stan och går massagekurs, härligt. Det kommer utnyttjas, det vill jag lova. Kan knappast bli bättre med en massör i familjen, hoho! Sen kom Vic förbi, jag följde henne till tåget, och sedan kom Henrik och hämtade upp mig. Vi gick hem och kollade på Dirty dancing 2 och åt morötter med dipp! Fint det.

Men nu ska vi gå och lägga oss, ny dag imorgon! over and out,
Love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0