Massage

Pallrade mig iväg till vårdcentalen imorse och tog prover. Åkte sedan hem till Kristinehamn. Drog till gymmet med mamma, tog ut mig totalt. Pallade inte lika mycket som jag brukar, kan kanske hänga ihop med att jag är himlans förkyld. Men jag kände inte för att banga bara för det! Sedan klippte hon min lugg, och efter det väntade en underbar massage! Hon kan det där, min moder! Nu har hon fått en riktig massagebänk också, gör inte saken sämre.

Helgen gick lika snabbt som den kom. Lördagen bjöd på kalas hemma hos Kristin och Thomas. Blev faktiskt himlans trevligt, med mycket folk. Dock försvann alla åt olika håll när vi väl landat på stan. Efter att Henrik, Therése och Nicke försvunnit hemåt var det bara jag, Kristin, Thomas och Christian kvar på samma ställe. Men vi hade lika trevligt för det. När vi varit på både Arena Bar och Ankan tittade vi in på Blå en sväng, som förövrigt liknar en bordell efter renoveringen! Så kan det vara. Avslutade kvällen på Day and Night.
Söndagen var minsann inte lika fartfylld. Jag och Henke kollade på FYRA filmer. Slappt? Right. Kan visserligen vara skönt det också ibland.


Nu är det dock dax att krypa ner i sängen! Sov gott,
Love


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0