kvällsblogg

Sitter här och  kvällsbloggar i väntan på att Henrik ska komma hem, fast det dröjer nog en timme innan han kommer iofs. Blev inget alla hjärtan dags firande för oss eftersom han inte varit hemma, men jag köpte lite hjärtformad choklad förut som han ska få när han kommer hem, alltid något. Passar nog bra, sådan gottegris som han är!

Idag har jag, som jag nämnde tidigare, umgåts med Martin. Han bjöd på semla och kaffe, det var gott. Satt mest och tjatade och åkte en liten tur. Trevligt att se honom, har inte gjort det allt för ofta på sista tiden, tyvärr.

Imorgon blir det jobb, sedan får jag finbesök av Vickan. På kvällen blir det till att kalajsa och fira Soffan som fyllde år igår. Ska bli trevligt att träffa alla. :)


Sov gott,
Puss & Kram




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0