Inte alltid lätt

Nej tyvärr är inte alla saker lätta. Idag märkte jag verkligen av det. När man vill någons bästa men ändå inte vet exakt vad som är bäst. Gör iallafall så gott jag kan, och jag menar faktiskt väl, hoppas du förstår det!
 
Gick ner till stan för att beställa medicin på apoteket förut. Dax att ta ytterligare en spruta på onsdag. Åker hem till mamsen för att få lite hjälp. Klarar fortfarande inte av det. Är helt enkelt rädd att jag ska dra ifrån av ren reflex. Det är inte helt omöjligt faktiskt. Men mamma klarade det så bra sist så hon får äran även denna gång! Tänkte stanna till torsdagen och följa med henne på ett träningspass också. Brukar försöka tajma så att jag kan det, så himla skönt.
Hur som helst, mötte upp Jennie, vi tog en kaffe på Melkers och tjatade lite, alltid lika trevligt. Sedan gick jag hem och skärde mig i fingret. Det där lät helt fel men jag gjorde faktiskt det. Skulle skära paprika, och det gick ju som det gick. Och eftersom jag förbrukade sista plåstren i helgen fick jag linda in fingret i papper.




Ska placera mig i soffan med en kopp thé. Tror att jag ska försöka lägga mig tidigt ikväll eftersom jag börjar jobba vid 07 imorgon. Sen på kvällen blir det nog Tv-kväll med Martin.


Love Ems

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0