Honey

                    image48


Var rätt seg efter jobbandet idag, så det blev en liten filmkväll med mig själv. Letade fram en gammal dansfilm; Honey. Den är ju så underbar, och det var så längesen jag såg den att jag bara var tvungen att titta på den. Om det finns en endaste liten möjlighet att ni inte sett den, se den! Inte nog med att Jessica Alba är skitsnygg, hon dansar som en gudinna också. Man blir så grymt sugen på att börja dansa igen när man ser sådana filmer. Finns även en och annan guldklimp att spana in. Checka denna lilla goding.

                                                  



Nu blir det till att krypa ner i sängen. Sov så dåligt inatt, klev dessutom upp klockan 04.45, (då jag legat vaken i ca en timme i väntan på att klockan skulle ringa vid 05.00). Snacka om pigg jag var imorse konstigt nog, snacka om hur opigg jag är nu. Så jag avslutar här med att säga godnatt.
GODNATT!

Kommentarer
Postat av: Malinskan

Var jobbar du nu Emelie?:) Hoppas ni har det kul! Krama Soffan från mig!!! :)

2008-02-14 @ 23:37:45
URL: http://l0mina.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0