Hockey

Åh, gott med lite mat i magen. Eller mat och mat, vaniljyoghurt med skivad banan. Steg upp klockan 05.30 imorse, tog en kaffe och en smörgås, strosade iväg till jobbet, och nu är jag ganska så nyss hemkommen. Att jobba en hel dag utan lunch är inget att rekomendera! Men så kan det vara.

Igår var jag först på möte, och sen vart det hockey, Färjestad - Mora, där Färjestad förlorade med 2-3, vilket värdelöst spel (ska jag säga som knappt kan stå på ett par skridskor). Hur som helst, jag och Henrik hade trevligt iallafall, och det är väl huvudsaken. Måste dock erkänna att jag diggar musiken i pauserna bäst, en sådan danspingla som jag är.

Och nu fick jag nyss ett ganska glatt besked, ska bli upplärd på ett jobb som jag hoppats på ett tag. Meningen är att jag ska kunna hoppa in extra åt dem när deras ordinarie är ledig, sjuk, hemma med sjukt barn osv, osv. Nästa fredag ska jag dit, direkt efter SJ-jobbet jag ska utföra. Kommer nämligen pendla mellan Göteborg och Karlstad hela nästa vecka för att göra ett uppdrag åt SJ, kan bli helt ok! Hoppas på att få se en skymt av Emma Björk när jag ändå är i Göteborg. :)



Sluttjatat. Vi hörs!
Love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0