födelsedagsfika

- Gårdagen bjöd på jobb, umgänge med mina fina vänner, och dans.

Vi samlades efter många om och men hemma hos mig. Efter ett tag gick vi till Harrys och tog oss en svängom på dansgolvet. Det var trevligt faktiskt. Kul att se alla mina tjejor, som alltid.

Idag ska jag hem till Vic på fika, hennes syster fyller år så jag ska dit och äta marängswish (eller hur det stavas?). Smarrigt värre, var inte igår man åt det. Sedan ska vi hem till mig och fixa och trixa lite. Tror att det bär av hem till Martin och grabbarna på lite fest sen. Verkar som att krogtärningen kommer stanna på Nöjes ikväll, kan bli kul. Eller, det blir kul såklart. Just nu känner jag mig inte så himla taggad, men det kommer. Så fort jag träffar Vickan så smyger sig festandan på ;) Hur som helst så är det dax för mig att laga lite mat innan Henrik kommer och hämtar mig.

over and out,
Love

Kommentarer
Postat av: Malinskan

Ja okej:) Låter ju bra!:D Jo det såg så HIMLA ljust ut! Men nu har skiten börja krångla igen, jag BLIR så trött! Jag skulle med till nöjes idag egentligen, vi kanske ses där nästa helg istället?;)
PUSS

2008-02-17 @ 00:03:57
URL: http://l0mina.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0