Finbesök

Sitter och väntar på Henrik som är på bolaget en sväng. Ska äta lite pastasallad när han kommer hem, vilket jag hoppas blir snart med tanke på hur hungrig jag börjar bli! Smilla är här på besök idag också. Sötnosen ligger i soffan och vilar lite. Alltid lika kul när hon är här! Idag är det dessutom fint väder, så det blir många promenixer. Det tycker vi om, både jag och Smillan.

Gårdagen vart lugn med lite tv-tittande hos Thomas och Kristin. Och kvällen kommer att utspela sig på samma ställe, dock kommer inte tvn gå lika varm ikväll. Ska fira Kristin lite eftersom hon, som jag tidigare nämnt, fyllde 25 häromdagen. Kan nog bli trevligt tror jag! Får se om jag hänger med ut sen, håller det öppet!


Over and out,
Love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0