Dumlemuffins

Känner mig sådär lagom pigg. Förkylningen har verkligen tagit över min kropp! Hoppas att det går över, annars måste jag göra ett uppehåll med behandlingen. Eftersom behandligen bidrar till mycket lägre imunförsvar finns risken att min kropp inte klarar av att göra mig frisk om jag blir sjuk. Då måste man hoppa över en spruta så att läkemedlet hinner gå ur kroppen, och jag blir frisk. Men eftersom jag inte behandlats med detta så länge har jag ingen aning om hur min kropp klarar av det. Kanske inte är några problem alls, vilket jag hoppas på, och då blir jag mycket nöjd! För att göra uppehåll med behandlingen är ingen jag föredrar.

Har iallafall umgåts med mina systrar och vår lilla vovve idag. Har myst med film och lite sådära. Nu är familjen iväg en sväng, och jag har passat på att baka dumlemuffins, och choklad/daimmuffins. Ser inte helt pjåkiga ut om jag får säga det själv. Blir gott till kaffet sen det!


over and out,
Love ems

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0