Är jag inte snäll, så säg?

Inledde min Kristinehamnsvistelse med att leka med Smilla (dvs gömma nallen och ha dragkamp), drax kaffe med mamsen och tog en spruta i magen! Oh ja, testade magen denna gång. Till min besvikelse gjorde det dock inte mindre ont än i låret, men men. Lagade sedan köttfärssås och makaroner till Moa, Fanny och mig själv. Smillan fick en morotsbit att tugga på! Hon tyckte att det var gott. Sedan var det dax att än en gång plocka fram mina läxläsarkunskaper. Denna gång inom området geografi. Har målat en Sverigekarta, satt ut alla landskap, städer, sjöar, älvar, berg, gränsländer, och ja, you name it! Så imorgon ska jag gå upp klockan 06.30 för att ha en extra genomgång inför provet de har imorgon. Mmm, jag är snäll, jag vet!


Tror minsann att Smillan är lite kissekissnödig nu, have to go!
Love


Kommentarer
Postat av: Malinskan

Du är SÅ duktigt Emelie^^, Hoppas att allt är bra med dig annars! Puss & Kram!

2008-02-21 @ 21:10:29
URL: http://l0mina.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0