Teknikens under, Vic & Ems

Vårt internet har varit på is ett tag, därför dålig uppdatering. Och vet ni? Jordens simplaste grej som har gjort att vårt internet inte fungerat, och det handlar inte om obetalda räkningar. Kan dock inte avslöja den riktiga andledningen, för då framställer jag mig själv och min kära sambo Vic som jordens mest oteckniska männsikor, och det är vi ju inte? eller?

Hur som helst, igår var min gulliga lillasyster Moa på besök i storstaden. Hon praoade hos mig, sött va? Vi hade det trevligt, och jag gjorde mitt bästa för att ge henne braiga uppdrag. Även min älskade mor var här. Efter en praodag, (och nej, mamma praoade inte hos mig, utan hon shoppade loss i Stockholms största inneköpcentrum, dvs Skärholmen) så väntade en överraskning. IDOL FINALEN 2008 i globen. Riktigt skön stäming, och trevligt med lite kvalitetstid med mina nära.


Idag har jag jobbat, hysteriskt mycket folk ute och handlade idag faktiskt. Sen blev det hem och byta om, direkt hem till Cathrine. Drack lite vin och hade det trevligt, men när dom skulle ut åkte jag hem. Kände att det var bäst så men tanke på att jag öppnar, och stänger imorgon.



Avslutningsvis, ett litet utlåtande från min sambo.

Vic säger: Jag är så himla uppspelt.
(jag försöker svara, men blir avbruten direkt)
Vic säger: Och så ligger du där i soffan och skämtar.. vad ska jag göra liksom?


Love you honey!





Imorgon kommer farmor och farfar och hälsar på också. På måndag ska vi på Elvis forever, och kolla på vår släkting. Vic ska med, kommer bli myyyys!






Emsan säger;
GODNATT.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0