Shoppingdag á la IKEA

Hade tidslossningen imorse, så jag var på jobbet vid 8 och tog emot massa varor, packade upp och levererade in allt. Sedan öppnade jag och sålde lite till 12, sen kom Lotta och hämtade upp mig, så åkte vi till IKEA, vid kungens kurva, nära och bra från jobbet. Skulle ju egentligen varit ledig hela dagen, men Bea skulle på möte så jag kom in och fixade varorna och öppningen bara. Vi sprang runt som yra höns på IKEA. Fick med mig massa kraffs hem såklart. Matlådor, ljus, galjar, gardiner, handdukar och massa annat. Sen åkte vi till Skäris och slängde in grejerna på jobbet, och tog en fika.

Nu har jag precis kommit hem, ska laga lite mat tänkte jag.
Ikväll blir det en lugn hemmakväll med Vic. Tror Jonas kommer en sväng också!

Föresten så är det nog flytt på ingång. Vic ska ju testa livet i Oslo, så då flyttar jag förmodligen ihop med Lotta. Om jag inte hittar något annat. Men boende i Stockholm är inte det lättaste att få tag i. Och den trean Lotta fått tag på verkar rätt shysst, blir rätt långt till jobbet bara, det är ju inte alls samma läge som jag har nu. Fast vad gör man? Åtta tusen i månaden blir för mycket för mig själv.



Nej ni, ska leka till det med grytorna.
Love

Kommentarer
Postat av: Anonym

2008-12-05 @ 09:35:37
Postat av: Michaela

men eeeemelie, du kan væll också testa på livet hos oss i oslo! :) Wiho hahaha... ;D Japp julmysgåbortalltfettdejt ! ;) pusspuss

2008-12-05 @ 09:36:17
URL: http://citrondoft.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0