Onsdagspromenad toppat med el öl, eller två

Tog en snabbtur på stan med Vic. Köpte varm choklad och lussebulle. Egentligen är jag inte alls förtjust i något som har med saffran att göra, men Victorious anklagade mig för att vara konservativ om jag inte skulle testa en. (egentligen ville hon helt enkelt inte äta en själv.) Och det är jag ju inte, så jag fick ju trycka i mig en sådan där trots allt, haha! Högstadietjejerna ute och går?

Sen ringde Sebb, vi mötte honom vid Sergel, tog en promenad förbi slottet (mamma?), genom gamla stan, och till söder där vi insåg att vi nog minsann var värda en öl efter den turen. Vi är ju inte dom som är dom, så vi slog oss ner på ett ölhak och tog en öl, eller två. En riktig mysdag helt enkelt! Imorgon har jag tidslossning på jobbet klockan 8, så nu blir det säängen!



Love



Kommentarer
Postat av: Michaela

Jaaa, det tycker jag låter jætteeemysigt ! :)

Då har vi en julaftonskvælls dejt, vi ær ju hos mormor alltid på kvællen så ja kan ju g¨å o møta dig dærifrån, næra o bra ! :) Pusspuss gumman!

2008-12-04 @ 10:48:53
URL: http://citrondoft.blogg.se/
Postat av: mamsen

ÄNTLIGEN!!!lite kulturell känsla.

Puss min kära. Saknar dig, men vi ses snart!

2008-12-04 @ 14:02:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0