Many days in one

Vart ska man egentligen börja när man haft ett sådant här långt blogguppehåll?

Julafton hos mammi i Kristinehamn, alltid lika mysigt. Fick massa fina presenter. Parfymer, en knallrosa resväska som man kan dra åt alla håll (sjukt bra), pengar som kommer gå till en laptop, en skinnväska, biopresentkort m.m. Dessutom åt vi världens godaste julbord. Min mamma är en stjärna på julbord! På kvällen skulle jag och elapela ta en hälsosam julaftonspromenix, men icke. Blev en biltur istället. Trevligt!

Juldagen bjöd på en fördrink hos Jonte, förfest hos Martina. Sjukt kul att träffa alla. Och vilken kväll sen? Först nöjes, sen fick jag och Vic för oss att gå till ankan, och det gjorde vi. Resten tar vi med oss i graven. Haha nejdå, men det var en grymt rolig kväll.

Annandagen spenderades med la family. Sedan åktes det hem, och jag tror både jag och Vickeluringen mådde som vi förtjänade, men det var det värt.



Igår jobbade jag med Jenny, kul att se henne igen, eftersom hon numera bor i Kalmar. Efter jobbet åkte vi till Isabella och fixade naglarna, blev jättefint. Och idag har jag haft en hektisk dag på jobbet. Jag och Bea konstaterade i telen förut att det finns idiotsystem och idioter till allt. By the way, I love my job.



Imorgon kommer vår första nyårgäst - ingen mindre än Soffipropp. På nyårsafton ramlar det in fler, och det kommer bli glimrande. :) Nu blir det sängen för emseliemsan.
Sov gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0