Julfest med jobbet

Man ramlade innanför tröskeln vid sisådär fem imorse efter julfesten med jobbet. Snacka om lyckad kväll. Först jobbade jag till halv sju, sedan var det raka vägen till Hornstull för att möta upp Bea och Niklas. Väl på plats hade Scorett abonerat hela restaurangen. Blev thaibuffé, skönt att slippa julmaten tycker jag! Fick först en liten välkomstdrink och en julklapp. Sedan blev det mat och dryck. Framåt tio började endel folk röra sig hemmåt, men vi var ganska många som skulle ut så vi satt kvar och tog några glas till. Hamnade på Patricia, där det dansades konstant hela tiden. Rednex (haha) var där och uppträdde också. Sjukt rolig kväll måste jag säga. :)


Ikväll lutar det åt bio med Lottis, vet dock inte vilken film, men det visar sig.
Och på fredag kommer mamma & Moa eftersom lill tjejen ska praoa hos mig en dag. På kvällen har jag och mamma en liten överraskning åt Moa, hon kommer bli så nöjd! Men nu ska jag dyka in i duschen (nej, jag har inte kommit så långt än).
Ha en bra dag, Love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0