Harrys by night

Tog mig en snabbtur till Kristinehamn/Karlstad i tisdagskväll, egentligen främst för ett läkarbesök, men visst hann man få in lite kvalitetstid med familjen och Kristy också. Och vad passade sig inte bättre än ett givet Harrys besök sådär på onsdagsnatten? Riktigt jäkla rolig kväll. En onsdag på harrys, med min vapenbedragare Kristy vid min sida kan helt enkelt inte slå fel.


Imorgon vankas jobb, likaså lördag. Men på söndag är jag ledig (min enda lediga söndag denna månad). Ska bli så skönt så. Måste dock köpa lite julklappar, har inte alla klara om man säger så (!).



Bjuder på lite bilder såhär på kvällskvisten (dock inte från igår). Puss och godnatt mina vänner!


 

 
 


 


Kommentarer
Postat av: Malinskan!

GUD va du är snygg Emelie! Hoppas att du inte jobbar ihjäl dig!:) PUSS

2008-12-18 @ 23:41:54
URL: http://l0mina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0