Årets första julbord

I'm a bad person, I know. Sjukt dålig är jag på att uppdatera, men så är det. Helgen hemma var iallafall fin. Skulle åkt hem till Kristinehamn i fredags, men precis utanför stan bestämde jag mig för att hänga med till Karlstad istället. Klockan hade då hunnit bli ca 20.00, så jag åkte bara hem till Vics mor och lämnade resväskan, sedan raka vägen hem till Jonte på förfest. Det var en trevlig, relativt lugn kväll ändå. När vi kom in till stan för att kliva in på krogen möttes vi av megalånga köer överallt, så vi gick till 9an och tog en öl istället. Fick inte dansa av oss något, men det var trevligt ändå förstås.



Lördagen bjöd på en lunch på stan med Vic, strosade runt lite och åkte sedan hem till mammi och Fanny. Perra och Moa var på tävling, och mamma skulle jobba. Så det blev myskväll med lilla syster Fanny. Vi kollade på Sjärnor på is och åt popcorn. Missade dock Annas inflyttningsfest, men när lillsyrran skulle fått sitta ensam alt. varit med mamma på jobbet hela kvällen, valde jag att umgås med henne. Dessutom skulle vi på julbord på söndagen vid ett, i Henickehammar (eller hur det stavas?). Det var förövrigt mycket mysigt det med! Riktigt mysigt. Detta var årets första julbord, och förmodligen näst sista. Julbord i all ära, men det räcker med ett innan, och ett på julafton. Fast mammas är iofs grymt bra. Svenskt med italienska influenser. Det ni!





Love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0