Sommarplaza

Torsdag idag, fredag imorgon, och det vill säga sista dagen på Löfbergs. Kommer sakna mitt jobb, faktiskt. Kommer sakna mycket faktiskt, men det gör det förhoppningsvis bara ännu roligare att komma och hälsa på emellanåt. Känns skönt att lämna Karlstad bakom mig ett tag, börja om från början och bara vara. Jag behöver det nu!

Igår var jag, Kristin och Therése på Sommar plaza. Helt okej, tog det rätt lugt eftersom jag jobbar idag.  Sedan traskade jag och Kristin hem till henne och jag fick några timmars välbehövd sömn. Vaknade upp imorse av att det öste ner regn. Härligt att gå in till stan i det vädret. Första kommentaren jag fick på jobbet.

Emelie säger: Godmorgon.
Thomas säger: Haha, har du simmat hit eller?

Tur att jag hade extraskor i väskan.



Idag ska jag träffa Henrik, hoppas jag, prata ut om saker och ting.
Sen kanske jag skulle fika eller liknande med Annica. Och efter det ska jag hem till Kristinehamn. Umgås med mammi och Smillan! Saknar mamma nu...




Tack alla mina vänner för att ni är så otroligt gulliga.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0