Förkylning

Tog förmiddagsfikat lite senare än vanligt idag, vilket resulterade i att det var helt tomt. Bara jag och Maggan som var där (hon som jobbar där). Fick iallafall i mig en stadig kopp kaffe och en banan. Nu sitter jag på min plats igen. Marie är inte här idag, hon är och tältar i Smögen med girlen den lyckosten. Iofs ska det bli lite sämre väder så just det där med tält kanske inte är en höjdare, men dom har säkert jättekul ändå! Hur som helst innebär detta att jag är ganska så väldigt själv här i receptionen. Ska bli skönt nästa vecka när många kommer tillbaka, då blir det lite mer liv här. Dock vet jag inte hur glada dom blir över mina blomvattningsegenskaper? Jag har ju tagit på mig rollen som förste blomvattnare åt ganska många när dom varit borta. Endel blommor kanske inte är sådär jättefina. Kanske för att jag glömt bort dom lite, och kanske för att jag sedan kommit på det och gett dom jättemycket vatten. Jaja, dom flesta lever iallafall. Ingen av blommorna hade ju varit vid liv om inte jag hade fixat, och trixat  - justää.

Var hos mormor och morfar i Arvika igår och hälsade på, tillsammans med familjen. Dom var lika gulliga som vanligt såklart. Sen släppte dom av mig i Karlstad på vägen hem till Kristinehamn. Gick hem och varvade ner någon timme, sedan åkte jag ut på sjön med Thomas och Kristin. Lade till vid en ö och grillade och hade det mysigt. Jätteskönt väder nu, även på kvällarna.

Är förövrigt tokförkyld, vilket förmodligen beror på att jag ligger i drag hela nätterna (under fläkten i soffan). Kanske inte är helt smart, men annars avlider jag ju av värmeslag istället. Sjukt varmt i lägenheten!


Idag då,
Ska hem till Kristinehamn och umgås med familjen ikväll, åker sedan tillbaka till Karlstad imorgon för att gå ut med tjejerna.


Ha en fin dag,
Love


Kommentarer
Postat av: Malin

Hej Emelie! :) Förlåt för att det blev dröjsmål med mitt svar:) men i veckan så är jag garanterat ledig för att fika! Måndag till torsdag är jag ensam hemma. Någon dag i veckan du kan?:) Puss

2008-08-02 @ 03:52:07
URL: http://l0mina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0