Bortglömda telefonsamtal

Karin, min chef ringde inte idag. Detta innebär att jag fortfarande inte vet något om startdatum. Kanske var det inte så viktigt att jag kom tidigare? Eller så glömde hon bort det, kanske vet hon inte något än? Kan väl hoppas på det förstnämda iallafall. Apropå samtal så glömde jag helt bort att ringa reumatologen idag, igen. Bra jobbat Emsan! Får se till att göra det imorgon. Måste nämligen det eftersom jag har hoppat över en spruta utan deras vetskap. Måste bli av med denna förbaskade förkylningen som är riktigt jobbig emellanåt. (för er som inte vet blir jag inte frisk så lätt eftersom min medicin gör att mitt imunförsvar försvagas mycket.) Egentligen måste jag rådgöra med läkaren innan jag hoppar över, men eftersom jag inte fick tag på någom gjorde jag så ändå, tror inte det är några problem. Känner inte för att vara hängig när jag börjat nytt jobb och allt nu. Vill kunna ge hundra procent!


Imorgon beger jag mig till Karlstad igen. Utgång på ingång! Vet inte riktigt hur det blir nu i veckan. Jag och Vic konstaterade igår att vi har råkat bokat upp väldigt mycket utgångar denna vecka,



onsdag : Koriander
torsdag : studenttorsdag på Arena
fredag: Mallans avskedsfest
och så lördag då, som vi inte planerat in något speciellt på, men som förmodligen kommer sluta ute i vimlet. Måste ju suga ut det sista ur semestern. Eller om det är någon som vill ha filmkväll med mig så är jag öppen för förslag?! Mamma kanske? ;)

(om inte alla mina planer slopas pga. jobb, det vet man inte)



Hey, hörs imorgon.
Love

Kommentarer
Postat av: michaela

DUUU!!!! ja kanske ska till STHML i helgen.

Eller kristinehamn, vart befinner du dig ? PUSS

2008-08-26 @ 22:53:08
URL: http://citrondoft.blogg.se/
Postat av: favoritmamsen

JA...mamsen vill ha filmkväll med dig!!! Popcorn och en bra snyftarfilm...

2008-08-27 @ 19:38:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0