dansa dansa dansa

Hem ljuva hem. Kläder överallt och en överenergisk Vic som hoppar fram och tillbaka i vardagsrummet. Så tyckte hon att jag spelade hög musik förut? Haha. Snacka om att det är partyfeelin i vår lägenhet på Svärdlångsvägen.

Eftersom jag varit så otroligt dålig på att lägga upp bilder på sistone tänkte jag bjuda på några från våra senaste galej.







På onsdag ska jag skriva på anställningsavtal, det är bra.

Nejni, nu ska jag dansa lite med Victoria.

Pusspusspuss,
Mamma, jag saknar dig :)

Kommentarer
Postat av: Michaela

Saknar dig gumman! men nu har jag ænnu en anledning till att fort ta mig ett estockholmo ! :D

2008-08-12 @ 14:46:28
URL: http://citrondoft.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0