En liten sammanfattning

Bor i en resväska större delen av min tid nu tror jag. Packade om direkt efter Kretaresan och intog Värmland via tåget igen. Skönt att hälsa på familjen.


Kreta var riktigt underbart faktiskt. Finns en och annan bravad som inte kan nämnas i bloggen, men kul, det har vi haft.
Mycket fest - dock mest par och småknattar där. Men det hindrar ju inte oss? Har aldrig gjort och kommer aldrig att göra. Träffade ett shysst gäng ifrån Sverige på vårat hotell som vi var ute med en av kvällarna. Haha, klagomål på förfesten, klagomål på efterfesten. Tack & lov att vi inte var i våran lägenhet, hoho! Två nya danska kompisar i adressboken. Ole och Elsa 50 +. Lika söta som mormor och morfar. Enda skillnaden är att mormor och morfar bjuder på bullar, Ole och Elsa bjuder på shots. Haha! Missuppfatta mig rätt. Detta var ett REKO par, men vi klickade helt enkelt. Åhåjaja.

Vic säger: Jag tycker vi är rätt bra som bara varit ute 3 dagar.
Ems säger: Vi har varit ute 4 dagar, och vi ska ut ikväll. Det är 5 av 7, inte 3.
Vic säger: Aahh, just ja. Det hade jag glömt.

Men en liten fundering såhär på kvällskvisten.
Vi befann oss i ett betydligt mycket varmare land, där värmen tär på kroppen. Vi åt betydligt mycket mindre mat än vad man gör hemma, helt enkelt inte sugna i den värmen. Drack mer än vanligt, starkare än vanligt. Gick ut då man egentligen kommer hem i vanliga fall (var i princip aldrig hemma innan 06). Och, sist men inte minst, gick upp tidigt och pallrade oss till stranden. Hur kommer det sig att man mådde betydligt mycket bättre än vanligt dagen efter?

(bilder från resan kommer om ca en vecka när jag är hemma i Stockholm igen)



Men nu är vi på svensk mark igen. Värmländsk mark.
Och jag säger såhär, det är tur att vi inte bor i Karlstad annars. Haha!
Gårdagen var grymt rolig faktiskt. :)



Mallan va på G med kameran.



Nu blir det sängen iallafall,
hörs imorgon.
Love


Kommentarer
Postat av: Michaela

vad brun du är då baby! :)

2008-08-25 @ 09:38:17
URL: http://citrondoft.blogg.se/
Postat av: Malin

Åååh. Vad gött att få komma iväg! Jag hoppas att du kommer att trivas fint i Sthlm sen! :)

PUSS

2008-08-25 @ 10:44:26
URL: http://l0mina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0