Hon är snäll, min mamma

Blir lite dåligt med uppdatering eftersom datorn hemma inte fungerat på ett tag. Får helt enkelt uppdatera på jobbet, och då blir det inga bilder tyvärr. Lite tråkigt, menmen. Det blir ändring på det snart.

Snart är det dax för lunch, förmiddagen har gått fort, och det tackar vi för. Absolut inte sugen på att jobba idag, men vad gör man? Kvällen lär bli lung. Har lite ont i magen faktiskt, och jag vet varför.. tänker dock inte dela med mig av det, men jag har mått bättre. Är egentligen inte alls sugen på lunch nu, men om jag ska klara dagen får jag nog äta lite ändå.


Helgen har iallafall varit mycket trevlig. Först var jag hos familjen i Kristinehamn fre-lör. Kändes skönt att komma hem lite, jag saknar det. Nu när jag flyttar kommer jag inte träffa dom alls mycket. Sånt är livet. Lördagen spenderades med mamma iallafall (resten av familjen var i Kil och tävlade friidrott). Vi tog en tur på stan, där jag fick en jacka, och två tröjor av mamma. Hon är bra söt hon, min mamma. Sen åkte vi hem och åt lunch innan jag tog bussen till Karlstad. Soffan och Vic kom hem till mig och förfestade lite, sedan blev det ankan. Riktigt grym kväll får jag lov att säga. Sedan blev det en tur till BK där den inhandlades en Crispy Chicken. (fick den av en arbetskollega för att vara konkret). Ramlade hem runt halv åtta, och såg ut som något katten släpat hem - men kul, det hade jag.

Nu är det bara 7 min till lunch,
hörs kanske sen.
Love


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0