Inbrottsdrömmar

Idag har vi solat lite jag och Victoria. Sedan kom Sebb förbi, vi åkte en sväng till Sickla köpcentrum, och sedan slappade vi hos oss. Nu har han precis åkt hem och jag ska lägga mig. Ska till Solna på jobbmöte imorgon. Skriva anställningsavtal och få reda på vilken butik jag hamnar i, samt vilket datum jag börjar.

Haha inatt vaknade jag av att jag trodde att det var någon i lägenheten, Vic vaknade samtidigt och sa att det var inbrott. Vi diskuterade saken ett tag, och sedan somnar vi. Vaknar på morgonen och insåg att lägenheten och sakerna stod kvar. Och konstaterar att vi inte vaktar vår lägenhet speciellt bra. Kul att båda två har drömt samma sak och vaknat precis samtidigt och pratat halvt i sömnen.


Nu ska jag som sagt sova så att jag orkar upp imorgon,




jag & vic utforskar vårt närområde.


Godnatt,
Love

Kommentarer
Postat av: Michaela

Aha. attans då så synd.

Nej då var jag i budapest med en drink haha :D

eller nej fan, jag låg hemma i norge o va asbakis haha :D

Kommer hem nästa helg. du är kanske inte hemma då?

men ska försöka ta mig till sthml i september typ, då får du ha en festkväll ledig för mig! :P

Så kan vi gåtill det där stället hahaha.. som du alltid pratar om ;D Puss

2008-08-13 @ 09:51:09
URL: http://citrondoft.blogg.se/
Postat av: Malin

Det ser ut som ni trivs bra! :) Gud va skönt! Hoppas att ni mår bra i övrigt:) Hälsa Vicky!

Puss puss

2008-08-13 @ 11:32:18
URL: http://l0mina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0