Imorgon drar vi, till Kreta!

Snubblade in på en resebyrå idag, bokade en resa till Kreta. Så imorgon klockan 7.00 går flyget, HELT OK! En vecka kommer alltså jag och min kära Vic befinna oss på annat håll.


Gick förövrigt bättre än väntat idag på mötet. Vill inte dela med mig av det nu eftersom det inte är helt klart, men om det blir som jag hoppas kommer jag vara helnöjd. Skrev iallafall anställningsavtal osv, börjar 1/9. Kan hända att dom ringer in mig tidigare om jag behövs, under förutsättning att jag kan. Just nu känns allt toppen!

Snart kommer Sebb hit en sväng för att hämta sin väska som han glömde igår. Ska väl dricka en kopp kaffe med honom och sedan ge mig in i packningen. Victoria är i Sumpan och fixar lite, men när hon kommer slänger jag nog kaffekoppen åt sidan och tar en kall med henne på balkongen istället. Vi kommer få det så gött!



over and out,
Love

Kommentarer
Postat av: Malin

Åh va gött! Kreta! Som om ni två inte är bruna nog;) Ja det skulle vara jättekul att träffa alla den 29!:) Hur långt har planerna gått? Vart och vilka? :) Ha det bra i solen!

Puss puss

2008-08-13 @ 18:14:49
URL: http://l0mina.blogg.se/
Postat av: Michaela

guuud va kul haha! :D lika impulsiv som mig du snuttan! :) vart i kreta ska ni?pusspuss

2008-08-14 @ 09:52:20
URL: http://citrondoft.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0