Hejdå Karlstad, Hej Stockholm!

Fick en jättefin avtackning på Löfbergs i fredags, hade inte förväntat mig så mycket folk. Fick en jättefin blomma osv, och massa kaffe såklart. Dom sa att jag alltid var välkommen tillbaka, kul att man varit uppskattad :)


Sen blev det lite fest i helgen då, otippat?
Var på Norrstrand med Sebbe & hans kompisar, sedan blev det Ankan. Trevlig kväll faktiskt. Nu sitter vi i Kristinehamn jag & Vickan. Perra är gullig och kör oss hem till Stockholm imorgon! Bra det med tanke på hur mycket saker jag ska ha med mig. Så nu är det semester, eller semester och semester. Är ledig iallafall eftersom jag inte börjar på Scorett än. Imorgon får jag förhoppningsvis reda på om jag börjar 18:e augusti eller 1:e september. Hoppas på september, för så sticker vi utomlands en vecka nu. Det behöver jag! Känner mig som ett nervvrak faktiskt. Behöver komma bort och koppla av lite efter allt. (läs ha kul).

Ska lägga mig nu,
Hejdå Karlstad, Hej Stockholm!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0