Avskedsfika

Sista dagen på Löfbergs idag. Kommer sakna alla kollegor, men kontoret ligger ju kvar, så man får väl kika in och säga hej någon gång när jag har vägarna förbi. Helena har fixat en avbytare till mig i eftermiddag för att vi ska ha avskedsfika - för mig. Gullig hon är! Känns lite vemodigt detta. Men jag kommer få det bra i Stockholm, det är jag säker på. Ändrade planer också, åker inte förns på måndag. Har världens bästa "styvfar" som skjutsar dit mig, Victoria och alla mina grejer. Så idag blir det mys hemma hos familjen, imorgon blir det lite fest at Vics place. Ska hinna med att träffa Henrik en sväng också. Känns så konstigt allting, men det är nog bäst såhär...

Imorse skulle jag ta bussen till Karlstad, 6.05, härligt det när man börjar 8.00. Men sånt är livet. Hur som helst så försov jag mig, så det blev jämt lite stressigt. Hann i tid iallafall, det var bra det.


Love


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0