Typiskt tjejsyndrom?

Nu är jag iordninggjord och klar, så nu har Henrik intagit badrummet, tänkte därför passa på att uppdatera lite. Ska ut med Kristin och Thomas ikväll (och kanske Nicke och Co?). Ska sätta oss någonstans och ta ett glas eller två. Kände inte riktigt för att bara sitta hemma. Blir nog trevligt, det tror jag. Snart är Henrik klar, och vi ska gå. Och då kommer jag komma på att jag måste fila på något (kanske spraya håret en sista gång, eller dra ett sista drag rouge på kinderna, gå på toaletten eller så).
Och så kommer Henrik säga;

-Men Emeeeeeeeeeliiiiiie, du sa ju att du var klar.

Känner ni igen er?
Typiskt tjejesyndrom?
MM, faktiskt.




Love

Kommentarer
Postat av: Malin

Du ska kopiera utmaningen från min sida och sen sätta in dina egna svar baby:) allt bra?

2008-05-01 @ 11:53:01
URL: http://l0mina.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0