Tick tack, tick tack

Sitter här och fördriver tiden. Väntar på att klockan ska bli kvart i 11 så jag kan kila iväg till badhuset och simma med Malin (varför tickar klockan alltid så sakta när man vill att tiden ska gå snabbt, och vise versa?). Ska köpa 10-kort tänkte jag, så jag kommer igång med träningen lite. Beach 2010 here I come! Det är faktiskt himla skönt att simma. Såkallad mjuk träning som är bra för min rygg också, kan inte bli bättre. Och apropå ryggen är det nu dax, efter 14 dagars uppehåll från behandlingen att ta en spruta idag. Fun fun fun? Henrik ska ta den. Sist var han nog mer nervös än jag, vilket nog var bra eftersom jag glömde bort min egen nervositet lite. "Men, meen.. kommer det göra ont på dig emelie?" Haha, så kan det va.

Hm, nu är klockan 10.11. Ska nog ta en kopp kaffe till innan jag kilar.

Love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0