Strejk

Gick upp klockan 09 idag, åt frukost och pallrade mig iväg till Gripen (vårdcentral) för att ta prover inför mitt läkarbesök nästa vecka. Men självklart var det ju strejk där, som jag visserligen misstänkte iofs. Så jag skrev på protestlistan och tog mig en promenad i det finfina vädret till sjukhuset istället. Självklart var det dunderkö, men till slut var det klart. Gick till reumatologavdelningen och förnyade mitt recept i samma veva istället för att ringa dit. Är ju sån himlans lång väntetid när det är telefontid (!).

Men nu är jag hemma igen, och ska laga mig lite mat. Börjar inte förns 16.15 ungefär idag. Men eftersom jag kommer hem runt halv 11 blir det nog inge mer bloggande för min del idag, då blir det sängen. Imorgon ska jag vara på Löfbergs Lila hela dagen, me like! Gillar det där stället. Ikväll kommer Henrik hem också, mysigt.

Men nu har jag Vickan på tråden, så jag ska utbyta lite meningar med henne. Ha en fin dag i vårvädret.
Love

Kommentarer
Postat av: Michaela

Hej snuttan.
Jag trivs super !
Hur går det på Löfbergslila? Bra antar och hoppas ja, du brukar ju fixa de mesta! :)
Fan, vi borde ta en tripp o hälsa på Kongsangrabbarna nångång, tycker du inte de! :)?
Puss

2008-04-24 @ 13:39:47
URL: http://www.citrondoft.blogg.se
Postat av: carro

Aha okej.. trevligt.. Just nu går jag i skolan tar studenten till sommarn.. SKa jobba i en resturang då.. Kanske inte de roligaste men bättre än inget =)
Kram

2008-04-24 @ 18:56:19
URL: http://underbliven.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0